buse76 Lh 10 Amh 2.65 T4 1.95 FSH 9 E2 34 Prolaktin 18 Kızlar değerlerim nasıl sizce lh yüksek mi yani yumurtlama olmuyor mu acaba bende doktorum letu verdi bu ay onu kullandım bu arada bu hormonu reglin 3.gunu verdim