Asya140820 ben anahtarlık yaptırdım 50 adet 150 200 adette çikolata yaptırıcam magneti saçma buluyorum üstünde isim yazıyor kimisi kullanmıyor dolabında mum vs de aynı şekilde saçma buluyorum ben en güzeli mantıklısı anahtarlık herkes kullanıyor tabi üstünde isim vs yazmamalı herkesn kullanacağı tarz da anahtarlık yaptırmak lazım. Lohusa şerbeti vs o sırada kalabalık gelen giden doldur ver bana saçma mantıksız geliyo hastaneye gelen keyife mi geliyo geçmiş olsun diyip 5 dk görüp gidiyor maksat hatıra vermek amaç ağzı tatlansın 1 adet çikolata bir de hediyesi hatıra amaçlı mantıklı geliyo bana