Nraltnk benimde kaybım oldu merak etmeyin sizi anlıyorum anladığım için de tepki gösteriyorum, ben suni sancı verilerek 3 aylık bebek düşürmek zorunda kaldım doğum yapar gibi ve bu sırada evde emzirdiğim bebeğimi bıraktım mecburen çok zor şeyler bunlar. Eğer ki hamileyseniz sadece folik asit değil tutunması için Progestan verebilirler belki geç kaldığınız için tekrar bir kayıp yaşayacaksınız bu işler aksatmaya gelmez en iyi siz bilirsiniz, ayrıca şu an doktora gitseniz keseniz %90 gözükür eğer ki hamileyseniz. Üzülmemek için neleri göze alabiliyorsunuz çok enteresan gitmediğiniz için üzülebileceğinizi de unutmayın. Umarım kendiniz için doğru karar verirsiniz. Eğer hamileyseniz de tebrik ederim sağlıklı bir süreç olur inşallah sizin adınıza. Tabi önlem almakta fayda var erkenden tekrar belirtiyorum❤️