zlemceylan Basakparlar canım bence kadın doğumunda nöbetçi olan hastaneye gidin diğer türlü acildeki ultrasonlar eski oluyor pek anlaşılmıyor görülmüyor bir de düzgünce ilgilenmeyebiliyorlar
iremarsln37 Basakparlar kadın doğum acile gitmelisiniz birde sebebe göre değişiyor. Mesela grip vs için giderseniz bakmazlar karın ağrısı lekelnme vs varsa bakarlar
Brgmde Basakparlar kadın acilde tabiki bakıyorlar. Ama ne şikayetin var örneğin Sancı kramp Ağrı sıvı gelmesi akıntı kasılma bulantı kanama vs vs şikayetler olunca acile gittim hep ve baktılar alttanda karındanda
myangelson Basakparlar kadın doğum acilde genelde bakılıyor ama normal acillerde kadın doğum olmadığı zaman bakılmıyor
Basakparlar Kasıklarda sancım ve idrar mı akıntı mı bilmiyorum iç çamaşırım ıslanıyor sürekli kontrolüme 2 hafta var tedirgin oldum biraz
Almira_ Basakparlar burnum kanadı diye acile hittm. Kan ve idrar tahlili, alttan muayene ultrasonla muayene nst her bir şeye baktılar..çok ilgilendiler. Doktordan doktora değişiyor, işini ciddye alan doktoesa ilgileniyor
aslaninannesi7 Basakparlar Kanama, lekelenme, hareket hissetmeme gibi durumlarda bakılıyor nedenine bağlı. Birde kadın doğum acili olması lazım
Rumsamut Basakparlar Benim de sizinle aynı şikayetlerim vardı. Acilden girip ultrasonla baktırmak istiyorum. Benim de idrar yolu enfeksiyonum çıktı