Ben de içiyordum korunmayı bırakınca çok azalttım öğrendiğim gibi de bıraktım. Hiç dayanamıyorsanız 1-2 tane için diyeceğim ama gebelikte içerseniz emzirirken de içersiniz, sigara sütünüzden direk bebeğe geçiyor. Gebelikten daha da tehlikeli. O yüzden şimdi bıraktınız bıraktınız. Zaten anne karnında nikotin bağımlısı oluyorlar. Sürekli linç yiyorum burda yorum yapmak da istemiyorum ama bebeğiniz düşük olsa Allah korusun sigara içmenin vicdanını nasıl yeneceksiniz ki düşüğe yol açtığı da bir gerçek. Gebelik ilerlese erken mi doğar kilo mu almaz plasenta mı ayrılır yani bırakın bence çok kötü bi şey hamileyken sigara içmek.