Brgmde Kızlar hep aynı isimler öneriliyor koyuluyor happmoma ful baktım herkes Asel duru doğa defne aden meva mihra lina Bunları önermiş birsürü gönderiye baktım hep aynı hiç içime sinen isim yok napıcam Nisa,zeynep bunları düşündük bi ama ikisi cok eski isim
Songulsevk Brgmde melek, mihra benimde kızlarım ama 3. Hamileyim yine kızsa inci ismine çok içim ısındı ama zeynepte güzel anlamına önem veriyorum ben daha çok isimlerin☺️
Ayse3434ay Brgmde Zeynep her sezon güzel bır ışın zaten saydıkların artık demode olacak herkesın ısmı asel defne zaten su am
Brgmde Songulsevk birde inci yazacaktım önerilenler arasında unutmuşum bakın 2 yorum gelmiş ikiside inci. Yani aslında sanırım zeynep hoşuma gidiyor iki isimde eşim istemiyor Asel falanda güzel anlamıda öyle
Busrakb Songulsevk ben de nasip olursa kızıma mihra ismini düşünüyorum ismin karaktere etkisine de çok inanıyorum. Bazı yerlerde mihra ismindekilerin sakin naif kişilikte olduğu yazıyor. Doğru mu kızınız nasıl acaba😌
Songulsevk Brgmde ben kızıma mihra verdiğimde daha o isim yaygın bile değildi ama artık böyle her ismi sık duyuyoruz canım içinize ne sinerse o olsun inşallah
staRmama Brgmde gökçen ismi çok hoş balım öneririm. Atsızın deli kurt romanında bir karakter kızım olsa asla kaçırmazdım bu ismi. Gerçekte de yaşadığı düşünülüyor bir efsaneye göre. Büyülü güzellikte sanki süzülerek yürüyen, gözüne bakan güzelliğinden deliren yada ölen bir kızın ismi ❤️
An53 Ben Zeynep sare Serra isimlerini beğeniyorum hem eski hem yeni her dönem varlar. Mine Mina ipek gibi isimler de olabilir.
Asilzedemom Brgmde benimde cinsiyeti belli değil ama kız olursa ya Zuhal diyar yada çolpan diyar koymayı düşünüyorum
Gulizar50 Brgmde benım kızlarım Eslina Aysima Mihriban Simay koycaktım eşim mihriban istedi 4. Kızım yolda bende bir isim arayışındayım inci ismi hoşuma gidiyor