Kızlar 10+3 bugün gebeliğim ama dön beş gün önce birden mide bulantım koku hassasiyetim aniden geçti bu iyi bişi tabi biliyorum ama insan korkuyor 15 gün önce kalp atışını dinledik daha bi domtor 20 gün sonra gel dedi daha beş günüm var randevuya acaba bebeğime bişi olmuş olabilir mi bu belirtilerin aniden kaybolması normal mi