Sizde duygusal mısınız ben aşırı duygusalım herseye ağlayasım geliyor eşime çok çatıyorum eskisi gibi değilsin ilgilenmiyorsun beni sevmiyorsun demi felan demeye başladım ama eşim hep aynı sorun bende biliyorum ama böyle düşüncelerden alamıyorum kendimi. Geçiçi bir dönem mi bu birde ben kocama tamam bağlıyım ama çok beli etmeyen biriydim şimdi baya düşkünüm sürekli benle konuşsun ilgilensin istiyorum o da şaşırıyor çaktırmıyor ama böyle değildim. Varmı benm gibi hisseden