Herkese merhaba kızlar salı günü sezeryan günüm normalde inanılmaz kötü gribim 4-5 gündür ne olcak nasıl olcak bilmiyorum dün doktorum pazartesi günü enfeksiyon bölümü görsün dedi ne için acaba gönderdi 38+6 oluyorum erteleme gibi bir durum olabilir mi başına gelen varsa bilgi verebilir mi üzgünüm çok doktorum son zamanlarda hasta olman çok riskli bebek için onada enfeksiyon geçip küveze girebilir dedi allah korusun