7 haftalık hamileyim progestan iğne ve fitil kullanmama rağmen 1 haftadır kanamam var kırmızı renkli azalıyor gibi oluyor tekrar yoğun şekilde devam ediyor kalp atışlarını duyduk ama neden oluyor bilmiyorum sancım oldukça kanamam artıyor sancım olmayinca azalıyor İstirahat ediyorum ama geçmiyor