Mimoza Cansu08 ha ii o zaman bikaç saat sonuç beklemeye gerek kalmayacak bu güzel haber teşekkür ederim😊
Melikezturk dere07 ben de perşembe günü yaptircam sonradan pişman olmak istemiyorum o yüzden yaptiricam bebeğe de bi zararı yok dedi doktorum korkmana gerek yok dedi içimi rahatlattı