huysuz__
Düşükle beraber 3 gebelik yaşadım ama bunun gibi rahat geçirmedim hiç birini, mesela mide bulantısı istifra vs gibi bi de bu bebeğim sağ tarafta yerleşti diğer 3 gebeliğim de soldaydı ve erkekler, kızlar sağa yerleşirmiş diye okudum. Doktora gittim erkek dedi, 15 gün sonra bu sefer özele gideceğim haberdar ederim, bu görüntü 12+1 haftalık. Umarım sağlıkla kolay bir doğumla doğar 🤗 cevapladığınız için çoook teşekkür ederim 💕