Arkadaşlar 2 hafta önceden bir kahverengi lekelenmem ardından da az bir kanamam oldu. Acile gittim. Sonrasında özele gittim. Özeldeki doktor kanama alanın oluşmuş iki tane küçük dedi. Belli bir kısmını atmış demek ki dedi. Progestan kullanıyordum günde 1 defa onu 2 defaya çıkardı. 8 haftalık oldum. Ama dün tekrardan az bir kahverengi lekelenme bugün de yine geldi. Doktor kahverengiyi normal olarak görebiliriz rahim genişlediği için dedi. Ama ister istemez tekrardan görünce bir endişelendim. Kahverengi koyu renkte değil böyle açık kahve gibi mukuslu kıvamda değil, sıvı şekilde. Birkaç gündür fitili kullanırken dışarı çıkar diye biraz ileri ittirmeye çalıştım ondan dolayı mı diye düşündüm. Sizce normal mi ? Böyle bir durumu yaşayan var mı?