100924 Yarın 39. Haftaya giricez acele mi ediyorum bilmiyorum ama artık doğurup çocuğumu kucağıma almak istiyorum 🥹 söylenilenleri de elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum doğumu başlatmak ve kolaylaştırmak adına ama bakalım paşamız ne zaman gelmek isteyecek 🥰🥹
MiracAlpinveUmutunAnnesi 100924 Valla bende 31+2 haftalık hamileyim ben bile doğurmak istiyorum artık bugün sabah dedim ki eşime önümüz deki cumartesi muayne var tam 32 haftalık falan oluyor kilosu da yerindeyse bir sorunda olmayacaksa doğrayım gitsin dedim ya çok zorlanıyorum artık
hamileyimkiben 100924 bende bende bende 38+5 bugün ne gelen var ne giden , yapın denilen herşeyi yapıyorum tüm tuşlara basıyorum ama yok henüz gram belirti 🥲
100924 MiracAlpinveUmutunAnnesi valla bende çok yoruldum artık bian önce kavuşalım yavrularımıza ama siz yinede acele etmeyin sizin için çok erken 😊
Rabiamina MiracAlpinveUmutunAnnesi 31 hafta çok erken böyle bir cümle bile kurmayın. Allah korusun dua saatine gelir olur yani. Bebeğin ciğer gelişimi için 33 34 hafta ideal. Bir de 37 haftaya kadar prematüre bebek sayılıyor
MiracAlpinveUmutunAnnesi 100924 Evet baya erken 38 i görsek Allahin izniyle. Sizin de rahime vuruyor mu ya. Bugün okadar çok altta hareket ediyor ki kasıklarımı parmaklarıyla birbirine karıştırdı yoğurdu sanki 😂 sonra da alta vuruyor karnım belim ağrıyor
100924 MiracAlpinveUmutunAnnesi evet bazen birden çıkacakmış gibi hissediyorum o kadar baskı yapıyor 😂
Burcin-57 Bende 37 oldum ikinci hamileleğim çok yoruldum zamanında sağlıyla gelsin ama o zaman da çabuk gelsin artık 😀
An53 Ben hiç doğurmak istememiştim hakikaten de haklıymışım doğunca her şey asıl o zaman başlıyor:) şakası bir yana Allah bir gün yazmıştır o gün doğacak ister normal ister sezaryen ona da bebek karar vericek yeter ki sağlıklı olsun 🙏
MiracAlpinveUmutunAnnesi Rabiamina Doğrudur tabiki. Ama ben çok zorlandığım için bu cümleyi kurmuştum. Kafamı kaldıramıyorum. Geçen hafta bayıldım sürekli bir sersemlik var. Bulantı kusma hala geçmedi. Adım atmakta bile zorluk çekiyorum. Çok ağırlaştım
Rabiamina MiracAlpinveUmutunAnnesi biraz erken agirlasmissiniz. Benim de 36 hafta ama hemen yoruluyorum. Önemli olan bebeğin sağlığı ama. Vakti ne zamansa o zaman dogsunlar inşallah 😊
EbruAysen23 39+6 olan ben yarın 40 haftaya giriyoruz hala bir belirli yok açılma yok su gelmesi yok arada ağrılar oluyor ama yalancı sancı diyorlar nst de falan da çıkmıyor normal yani, bu gidişle benim kızımda gelmiycek 😀😀😀😀
100924 EbruAysen23 napıcaz biz bu bebelerle bilmiyorum keyifleri yerinde heralde ondan gelmek istemiyorlar 😂
xJade 100924 bende 39 oldum hala dogurmadim. İçeri çok mu rahat anlamadım ki niye çıkmak istemiyor bu bebeler 😀