semir99 anında çizgi çıktığı 3 erken genelik bir normal test gördüm ama kan negatif geldi ve adet oldum yani artık herkese de uyarı yapıyorum üzüldüğüm için. Kesinlikle artımed olmayan bir markayla ertesi gün ilk idrarla tekrar etmeni öneririm zaten koyulaşacaktır doğru ise