BerfinnEkincii Kızlaaar 40+4 olacağım nolur yardım edin ya ağlıycm sancım yok açılmam yok 😓😓😓😓 Çarşamba günü suni ile Doğuma gireceğim Tarçın çayı içmek Sancı getirir mi ???!
TugceSenelKavak BerfinnEkincii burada ahududu yaprağı çayı içip faydasını görenlerin olduğunu okumuştum.
Cigdem61 BerfinnEkincii bence getirmez canım. Miyadı dolmayan gebeliğe tarçın açılma yapmaz. Meryem ana otu varmış ondan alıp yapsan. Birde bazı hareketler yaptırıyormuş doktorlar onları sorup denesin. He birde korunmasız ilişki öneren doktorlar var.