bebegimd7 İlk bebeğimde iğne oldum.Kan uyuşmazlığının ilk değilde ikinci gebelikte sorun çikardığını duydum. Düşük, kanamalar olabiliyormuş. İlk hamileliğim güzel geçti ikinci hamilelik zor mu olur yani?
babyUras_ bebegimd7 bizdede var kan uyuşmazlığı . İlk oğlumda 11 haftalık kanamam oldu iğne vurulmuştum . Şimdi ikinciye hamileyim 6 haftalık lekelenmem oldu tekrar iğne vuruldum . Suan 25+6 olduk bi sıkıntı yaşamadım . 28. Haftada tekrar kan vericem ona göre iğne yapılcak .
Twobabies bebegimd7 benim ilk hamileliğimde hem bebek karnımdaykenhemde doğurunca vurdular,ikinci de de öyle olur muhtemelen eğer bebek benim kanımdan olursa doğunca doğumdan sonra vurmuyorlar diye biliyorum