Nisaylvc merhaba sizi yanıltmak istemem ama ben reglime 6 gün kala erken gebelik yaptım bişe çıkmadı diğer gün beta verdim 10.0 çıktı 4 gün kala tekrar kan verdim 40 çıktı şimdide adetime 2 gün var adet gecikmemi bekliyorum kan vermek için normal gidişatta ilerliyor mu diye yani idrar da çıkmadı ama kanda çıktı belirtileri