Merhaba, on gün önce hamile olduğumu öğrendim ancak ikinci gebeliğin verdiği rahatlıktan mıdır tedbirsizlikten midir kendime hiç dikkatli davranmadım. Geçen cmrtsi ev temizliği yaptım ama öyle günlük iş, süpür sil tuvalet banyo yıka vs. Halı kaldırma silkeleme ağır şey kaldırma değil. 3 yaşında Bi kızım var o bu hafta aşırı kucağımı istedi, lavaboya bile illa annem götürecek diye inat ediyordu, onu geçtim eşimle bu bir hafta içinde iki üç kez tartıştık sinirlerim çok çabuk bozuluyordu ağlayıp durdum geceleri. Masa başı çalışan biriyim işyerinde hiç yorulmadım sadece oturdum kalktım. En başından beri o kadar belim ağrıyordu ki normalde belini çok kütleten (çıtlatan) biriyim bu davranışıma da devam ettim. İki gün önce uyandım kanamam var dr gittim yat dinlen düşük oluyor olabilir dedi ve zaten 1-2 saat içinde kanamam hızlandı düştüğünü gördüm. Bugün kan testi verdik tahmin ettğim gibi düşmüş. Kendimi çok suçluyorum, daha tedbirli davranmalıydım diyorum çok pişmanım çok kötüyüm kafam allak bullak, zaten 3 haftalık çok küçük bir bebekmiş niye dikkatli davranmadım niye o kadar sinirlerim bozuktu ağladım vs. Acaba bunlar olmasaydı kalırmıydı. Hani her insanın kaderini kendi çabasına bağlı kıldık ayeti varya aklıma gelip gelip duruyor ben çabalamadım mı. Kimseye bişey anlatamıyorum burda anlatmak istedim