bebegimibekliyorum__ Kızlar bu gün itibariyle 100 günlük olduk 180 günümüz kalmış sizler ne durumdasınız 14+2 yiz biz haziranda doğum inşallah cinsiyetimiz erkek 🫶🏻🐣
Kumsal28 bebegimibekliyorum__ bizimde son 172 😁 cinsiyetiniz doktor %80 kıza benziyor dedi haftaya gidicem netleşir inşallah doğumda sezeryan olacağım için mayısın son haftaları inşallah 🌸🤗
Rumeysaeliz bebegimibekliyorum__ son 121 günümüz kaldı 22+5 haftalık olduk sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🥰🧿
Beyzadrs bebegimibekliyorum__ ay ben de 14+6 yım benim de erkek, hareketleri hissetsek daha keyifli geçecek sanki ya 🙃
Rukye12345 Son 128 gün 21+5 şimdiden çok heyecanlıyım inşallah sağlıkla zamanında gelsin bebişlerimiz🤲🫶🏻💙
Rumeysaeliz Rukye12345 evet canım ne zaman senin doğum normal mi sezaryen mi olacak Allah nasip ederse 🥰💙
Rukye12345 Rumeysaeliz Daha doğum detaylarını doktorlar konuşmadım tahmini benim hesaplamama göre 22 Nisan ilk doğum olduğu için normal mı sezeryan mı belli değil inşallah zamanında ve sağlıkla gelsin önemli olan o benim için🤲 sizin doğum ne zaman ve ne şekilde 🫶🏻💙
aslaninannesi7 bebegimibekliyorum__ O haftalardeyken zaman hiç geçmezdi. Allahımmm hergün takvime bakardım. Şimdi 40 günümüz kaldı zaman su gibi akıyor resmen. Çok heyecanlıyım oğluma kavuşmak için. Sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🌸💙
Gul_s28 bebegimibekliyorum__ Basta hic gecmiyodu ilk gebelik bi yanim heycanli bi yanim korkuuu 🥹 ama suan diyorum ki gercekten az mi kaldi yaniii kavusmamiza 🥹 saglikla alalim kucagimiza miniklerimizi ♥️♥️🤲🏼🤲🏼