Sila41_ Kızlar 2. Gebeliğim ilki maalesef düşük ile sonuçlanmıştı. Bebeğime iyi gelecek neler yemem gerek şunu mutlaka ye dediğiniz ne var acaba
Baby_B Sila41_ ilk 3 ay bebek kanindan besleniyor canim Bende senin gibi 2.gebelikteyim suan Ilk 3 ay kusmaktan hicbir sey yiyemedim Meyve,sebze sut yogurt yemen iyi olur senin icin Bebis 3 aydan sonra senden beslenecek Saglikla gelsin Biz 26.haftadayiz🥰
Sila41_ Baby_B bana da dua et sağlıkla kolaylıkla hayırla kucağıma almak nasip olsun inşallah, allah sana da hayırlı etsin evladını sağlıkla kucağına al