Rbdrmx Kızlar belki alakasız olacak ama evde zeytin ağacım var fakat fide halinde hep yaprak döktü ve yaprak açmasını bekliyorum öyle sizce ne yapmalıyım 🙄🤍
Rbdrmx Beyzadrs evet evde tutuyorum balkon soğuk olur soğukta kalmasın diye içeri alıyorum kışları ama tamamen döktü ne yapmam gerekiyor sizce 🙄çok üzüldüm ya
Beyzadrs Rbdrmx bence ev ortamı çok kuru gelmiş olabilşr toprağında nemini almıştır. Zeytinağaçları zaten dışarda yetiştiği için balkonda tutuyorum belki siz de toprağını iyice bir nemlendirip balkona alabilirsiniz