Anonim066 Kızlar göbeğim hala çok küçük hiç hamile gibi değilim herhalde doğuma da küçük bir göbekle gidicem bu durumu benim gibi yaşayan var mı
seyma0661 Anonim066 30dan sonra bi anda büyüyedebilir. Ben 26+6dayım artık belli ediyor kendini aşırı olmasa da 😂 ne kadar geç büyürse o kadar iyi
aysegulpolat121 Anonim066 canim iç karnimiz buyuk olabilir benimde ayni ve bu durum bence iyi yoksa isimiz zorlasabilir ☺️
Zeycannn Anonim066 ne güzel işte keyfini çıkarın benim biranda balon gibi şişti göbeğim çok zorlanıyorum 27+1 bu arada