Nurakdas- valla ben çok memnun kalmıştım. Tabi bu durum kişiden kişiye değişkenlik gösterir elbet birde bazen eşref saati oluyor sanırım doktorların bir gün iyi olsa ikinci gün farklı olabiliyor 🙈ama ben gittiğim zaman çok ilgiliydi hani kendim memnun kalmıştım şahsen