Bukraa Selam kızlar gebelikte karın ağrısı normal mi ? 13 haftalık hamileyim ama aşırı karın ağrısı çekiyorum bugün karın ağrısıyla beraber mide bulantısı da başladı. Bu hafta randevumuz var ama içimde korku da var umarım bebekle ilgili değildir 🥺
Ates06 @Bukraa bende 18.haftada aynısını yaşıyorum idrar yolu enfeksiyonu olabilir kültür verdim onun sonucunu bekliyorum
Sevolino Ates06 merhaba ben de 19 haftayım benim de göbek deliğimin alt kısmında çeşitli yerlerinde etrafında yani bi ağrı oluyo gece bile uyuymadı endişe ettim sizin sonucunuz nedir?
Sevgilimmmmmmm Sevolino merhaba. Ben de az önce karın ağrısıyla uyandım. 18 haftalığım bir sorun sıkıntı oldu mu acaba ? 😥
Ates06 @Sevolino kültürde üreme olmadı doktora gittim kontrole çok şükür bir sıkıntı yok bu haftalarda karın büyüdügü için olur normal dedi
Sevolino Ates06 ya ben çok pis nezle oldum öksürüp hapşırıyorum sürekli çok körüyüm acaba bu mu tetikledi siz de yaşamışsınız soğuk algınlığımı bi öneriniz var mı
Ates06 @Sevolino evet şimdiye kadar memnunum ilerleyen süreç nasıl olacak göreceğiz bakalım sizin nasıl?
Ates06 @Sevolino maalesef ben evde geçiremedim o yüzden acile gittim hamileliğe uygun antibiyotik verdi onu kullandım ancak öyle toparladım. Portakal ıhlamur falan yazıyorlar burada ama hiç bir işe yaradığını sanmıyorum o raddede. Zaten günlük olarak bunları tüketiyoruz.
Sevolino Ates06 evet 19 haftayız haftaya detaylı usg olcak bakalım ben de şimdi başka bir hastaneye gidip idrar kan ve vajinal kültür verdim. Biz 24. Haftada paket alıcaz doktor öyle yönlendirdi bizi kendisine danıştık. Doktor bey mesajlara çok kısa cevap veriyo ama bebek hakkında bilgisi ve tecrübesi çok iyi bence
Ates06 @Sevolino bende 2 Ocak için detaylı ultrason randevu aldım gideceğim. Hoca gerçekten çok bilgili ona güveniyorum en ufak şüphe bırakmıyor. İdrar kültürünü Medicana hastanesinde vermiştim ben de
Ates06 @Sevolino merhaba şükür sorunsuz geçti. Önce pek göstermedi 10-15 dakika baktıktan sonra çikolatalı bişeyler ye yarım saate gel dedi doktor. Yedim sonra gittim detaylıca baktı anlatarak. Güzel fotoğraflarda yakaladı :) 1 gün sonrada tetanoz aşısı oldum sağlık ocağında. Siz naptınız gittiniz mi?
Sevolino Sevgilimmmmmmm bazen bende de oluyor sorun olacağını sanmıyorum bol su için bir de idrar kültürü verin tedbiren belki idraryolu enfeksiyonu olabilir