Arkadaşlar size saçma gelebilir ama ben kızıma hamileyken normal adet gördüm bir aylık hamileyken ve adet olduğum için test yapma ihtiyacı duymadım belirtimde yoktu ilk ay ama ikinci ay olmayınca test yaptım ve anında pozitif çıktı kendimi bir aylık hamile sanayken ultrasonda 2 aylık hamile çıktım doktoruma normal adet gördüm hocam lekelenme değildi bu asla dedim normal uzunluğunda sürdü ve 2 paket orkid bitirdiğimi söyledim ama o 2 aylık hamile olduğumu bazen böyle hastaların ona geldiğini söyledi şimdi bir belirtim yok ve adet oldum ama benim normalde adetlerim hep yoğun geçer ped dolar bir saatte bu sefer 3. Güne geldim ama 3 tane ped sadece leke ile değiştirdim tuvalete gidince sadece peceteye kanamam geliyor ki bu benim için normal bişey değil hiç olmadı acaba yine mi üstüne görme yaşıyorum aklımda deli sorular başına böyle bişey gelen var mı gerçekten bunu merak ediyorum bir dış gebelik yaşadığım için korkum da var test yapmak istemiyorum asla beklemek istiyorum diğer aya kadar olmayada bilir ama tecrübe ettiğim şeyler bir şüphe uyandırdı ❤️