Dilaragls ilk hamileliğimde cazip beye gitmiştim medicana da çok iyi bir doktor sadece her şeyi detayıyla anlatan bir doktor değil iki üç kere kanamam oldu çok iyi tedaviler uyguladı oğlumu hep kurtardı çok şükür ya biz sormadık o an şoktan ya o açıklamadı bilemiyorum böyle çok detay detay anlatan biri değil ama gece aradığımda bile ulaşabildim her zaman özel telefonundan bi kere o yurt dışındayken yine kanamam olduğunda hatice hanıma gittim medicanada o da hem iyi hem de detaylı her şeyi anlatıyor ama liv e mi gitsem acaba bu seferde diyorum yoksa hatice hanıma mı gitsem kararsızım