Nazo_avlu Banada nasıp oldu yazmak ısteyen herkese de rabbım nasıp etsın kolay dogum şifayla ınsallah alt karın sancısıyla geldım gece sancılarım cok sıklastı bebegım dogdu cok sukur rabbım ısteyen herkese nasıp etsın ınsaallah
Merve_50 Gulllll Nazo_avlu benimde 39 +4 günlük pazara yatış verdi suni sanci ile olcak ama inşallah ozmna kalmadan benim kendk sancim gelir nasil oluyor sanci benim alt karin agrisi oluyor sonra geçiyor dinlenince tekrar agriyor karin agrisi olmazssa bel agrisi oluyor sürekli ya karnim ya belim agriyor
Nazo_avlu Gamze-232323 hayır aksıne azdı ve zor dogurmama sebep oldu acılmam hemen oldu sadece alt karnım agrıdı belım de gram agrı olmadı 5 dakıkaya bır dusene kadar durdum sancılar gıttıgımde 5 cm acıklık vardı yarım saatte acıklık 8 cm yukseldı toplamda 1 saatte tam acıklık oldu nat yaptılar agrı cıkmadı ama acıklık vardı agrı olmayımca etkılı ıkınamadım 2 saatte oldu bebek ılk dogumuma gore cok zordu @Merve_50
Cck3846 40+3 bekliyoruz hala biz de . Bir an önce sancılarım gelir inşAllah da ben de normal doğururum. Stres olmaya başladım artık ne zaman gelecek diye. Allah analı babalı büyütsün inşAllah hayırlı uğurlu olsun bebeğiniz🌸
Nazo_avlu Cck3846 allah razı olsun endıse etme rabbım kolay dogum nasıp etsın saglıkla al kucagına ınsallah