Kızlar herkese merhaba, sormak istediğim soru şu. 2.doğumuma çok az bir zaman kaldı, ilk doğumum 7 saatte epizyolu olmuştu çok zor da değildi şükür. Ama şimdi beni korku aldı herkes 2. daha kolay diyor doğru mu bu? Ve bana vereceğiniz tavsiye var mı?