Fbsrozdsmc Sabahları çoğu zaman bulantım oluyor 11. Haftamdayım kusamıyorum kusarsamda su kusuyorum resmen geniriyor gibi oluyorum organlarım dışarı çıkacak gibi oluyor çok korkuyorum arkadaşlar sizlerde böyle durumda karşılaşan varmı
Baby_B Fbsrozdsmc 7-14 haftalikken hep kustum gunde 5 keere Safra kusuyosun ya da mide suyu Normal oluyor canim Geciyor merak etme🥰 Prilam bulanti ilaci iste doktorundan
Salihaa16 Fbsrozdsmc evet ben oldum 21 haftadayım ara ara hala oluyor normal canım sabahları kalktıgın gibi bir seylerler atıstır. Aclıktan oluyor
newmommmyy2 Fbsrozdsmc bendede aynı böyleydi hep böyle sürecek asla bitmeyecek sanıyordum psikolojim bozulmuştu ama merak etmeyin gerçekten bitiyor geçiyor o günler şuan 20+6yım yaklaşık bir aydır çok daha rahatım şükür sizde sıkın dişinizi prilam mutlaka için gece yatmadan 2 tane çok çok dayanamayacak gibi olursanız doktorunuza sorun acile gidip serum yaptırın çok iyi geliyor ❤️🩹
Meltemanneolsun Evet 7+0 sabahları ogurerek uyanıyorum. Büyük ihtimal ogururken hava yutuyorsun onunda gegirerek cikartiyorsun. Mide bulantısı dan dışarı bile çıkamıyorum sıkıntıdan patlicam
Nuranuzun Haftadan 16. Haftaya kadar en agır kusmayı yaşamış birisi olarak söylüyorum artık 11-12 haftalarda gegirerek kusmalar vardı içim dışıma çıkıyordu ne prilam etki etti ne de serumlar 1 gün hastanede yattım.16. Haftada yavaşlayarak geçti hep o şekilde kalmıyorsunuz merak etmeyin🥰