Merhaba Bursa new esentepe hastanesinde doğum yapan varmı newfsm neşe hanıma gidiyorum doğum esentepe de olucakmış 3. Gebeliğim 2 si normal oldu devlette olmuştu kötü muamele gördüm bu yüzden doğum korkum var ondan dolayı özel hastaneye gidiyorum 34 haftalığız