Kızlar 5 haftalık hamileyim doktora gittimde 4+6ydı yani 2 gün önce ve keseyi vajinal ultrasonda gördük ama kesenin içinde bebek yoktu doktor iyi olduğunu söyledi herşeyin 3 hafta sonra gel dedi ama neden boştu ki yani bebeği daha ultrasonda görmemem normal mi sizce sizdede böyle miydi?