Merhaba hanımlar 18+3 teyim ilk hamileliğim ve son bir haftadır göbek deliğimden 3 parmak aşağıda ve hep aynı yerde ufak ufak seğirmeler hissediyorum sizce bu bebeğim midir? Çok tatlı bir his bağırsak hareketleriyse çok üzülürüm 😅 Yemek yediğim de vs daha fazla oluyor bu his