FtmaGlr Kızlar Mayıs sonu Haziran ilk haftası doğum planlanıyor henüz 4,5 aylık olduğum için alışverişe başlamadım Ocak,şubat aylarını bekliyorum yaz çocuğu için hastane çıkışı ve genellikle hangi kıyafetleri tercih etmeliyim ? 🫶🏼🌸
Hulo2105 FtmaGlr oğlum 15 ağustosta doğdu o zaman bile 1 ay neredeyse sadece zıbın giydirdim yarım kollu ya da kolsuz. Haziran belki biraz daha serindir ama temmuz çok sıcak oluyor. Ben öyle giydirmeme rağmen isilik döktü
defnevedoruk FtmaGlr benimde kafam cok karışık bu konuda, kızım mart sonu doğdu baya soğuktu havalar haziran gibi yazlıklara geçmiştik ama o zamanda kızım 3 aylık olmuştu. simdi bebisim haziran sonu doğucak yenidoğan olsa bile havalar sıcak ilk etapta ne giyer ne eder bilmiyorum 🤦♀️
Bnguuu_102 FtmaGlr ilk doğduğu zamanlar hava 20-25 derece ise içine inci sıfır kollu zıbın üstüne tukum veya alt üst takım gerektiği zamanlarda kundak vs için ince bir müslin uyuduğu zaman üstüne ince bir penye hava sıcaklığı arttıkça kademeli olarak azaltırsınız yaz bebekleri için şortlu tulunlae veya yarım kollu tukumlae oluyor tek parça kıyafet her zaman büyük rahatlık
couleurcerise Yenidoğan sizden bir kat fazla giyinmeli, yani siz atlet kısa kollu giyiyorsanız bebeğe kısa kollu zıbın üstüne ince tulum yeterli olur mesela.
Liimon Benimde nisan sonu ve Antalya’da yaşıyorum. Bende ince zıbınlar ya da altlar aldım, hastane çıkışları hariç. Ama ben de bilgisizim bu konuda takipteyim bu başlığı