Aise2861 Arkadaşlar hamileliğimi geç öğrendiğim için folik çok kullanamadım . Doktorda 3 ay sonra bıraktırdı. Şimdi 4 aylık . Eltim de kendi kullanmış faydalı diye vitagebe diye bir takviye önerdi. Görsel ekledim. Aldım bende . Doktora sordum içim rahat etmeyince bilmediğim şeyi öneremem dedi. Ne yapmalıyım ?![https://mutluresim.com/images/2024/12/15/1oSM8s.jpeg]
Minnakpopus Aise2861 zaten ilk 3 ay kullanılıyor folik asit söylediğine göre gayet zamanlı kullanmışsın. Onun haricindede tahlillerine göre takviye veriyor zaten doktorlar. Vitamini kendi başına kullanma vitaminininde fazlası zarar
Aise2861 Minnakpopus ya ama öğrendiğimde zaten 2 aylıktı :/ öyle tabi de testte yapmadı kadın . En başta bakmıştı sadece. Sağlık ocağına gidip yaptırsam iyi olacak