Kizlar iki gün önce doğum yaptım bebeğimde enfeksiyon vardı yatırdılar ben taburcu oldm sütümü sagmam gerekiyo baby mom elektrikli göğüs pompasıni aldım ama sağım olmuyo yada ben beceremiyorrm göğüslerim yara oldu sut dolu şişti ve çok acı veriyo nasıl kullanmam gerekiyo lütfen bilgilesi olan yardım edebilir mi