Tatlisannedilekk Kızlar 8gün önce çatlama iğnesi vuruldum ama sabahtan beri mide bulantım var yediğimi çıkartıyorum, göğüslerim ağrıyo, halsizlik var ve ara ara kasık ağrım oluyo.. Normal mi bu durum? Bu belirtiler tuttuğunu mu gösteriyo acaba? Nasıl dayancam ben test icin 5-6gün daha?? inşallah hayırlısıyla olur bu kez😊🙏🏻
Yenianne7 Tatlisannedilekk CigdemB Rabbim hayırlısıyla sağlıklı evlatlar nasip etsin canımlar. İnşâallah tutunmuştur minikleriniz 💞
Tatlisannedilekk Yenianne7 Allah razı olsun cnm bnm çok saol😍😘inşallah olmuştur tutmuştur bu kez 3yıl oldu artık dayancak gücüm kalmadı yine negatif olcak diye ödüm kopuyo.. dua et olur mu cnm bende sna dua ederim
Yenianne7 Tatlisannedilekk Tabiki hergün ediyorum isteyen herkese ama ismen de ederim sana canım inşâallah sende sağol 😘😍
Tuanamm @Tatlisannedilekk inşallah tutar canım ama bu herkesde olan belirtiler çatlatma sonrası bu belirtiler oluyor inşallah tutar
Minikhamsininannesi Benmde 14. Günüm test yaptım 1.20 geldi çok üzgünüm ☹️ Bana da dua edin kızlar 😓🙏🏻😪