Sunanuur Kızlar 20 haftalık hamileyim ve karnımın üst tarafında büyük bir gerilme hissediyorum ve hareket ederken zorlanıyorum bu durum akşamdan beri devam etmekte normal mi? İlk gebelik olunca endişeleniyorum 🙈
yilanbasmedusa Sunanuur kasılma mı yani? Benim geçen akşam 1 saat neredeyse aralıksız sürdü. Doktora gitmek gerekiyormuş. Kararsız kalıp gitmemiştim, doktorum aramalıydın ve hastaneye gitmeliydin dedi.
Sunanuur yilanbasmedusa evet kasılma da denebilir diye düşünüyorum karnım fazlasıyla gergindi ama şu an geçmiş durumda. Peki doktora neden gitmen gerekiyormuş?