Whitecolour
anlamamanız mümkün değil bence de 😊
Belinize bir ağrı saplanıyor ve geçmiyor. Oturmakta ya da yürümekte zorluk çekiyorsunuz.
Özellikle merdiven çıkamazsınız ve inemezsiniz. Sonra ağrı aralıklarla devam edip belden aşağıya dizlere kadar sarıyor ve aralıklı olarak ağrımaya başlıyor. Sürekli tuvalete gitme ihtiyacı duyuyorsunuz çünkü bebek kanala girdi ve idrar torbanıza ve bağırsaklarınıza baskı yapıyor. Sonra (genel de olan) avuç içi kadar bişi olan nişan denilen kan geliyor. Bu arada vajinanız açılmaya devam ediyor. Herkesin farklı zamanlarında olan su geliyor. Genel de foş diye çişini yapar gibi geliyor ve bacaklardan akıyor. Renksiz kokusuz bir sıvı. Bu arada son evreye girmiş oluyorsunuz yani artık doğuracaksınız. 😁 ve ağrılar daha da artıyor. Beliniz kopacak gibi oluyor. Yani, sanırım üst bedenim ile alt bedenim bir birinden ayrıldı haberim yok diye düşünüyorsunuz. 😁 Ama hayır. Siz mükemmelsiniz ve mucizevi birşey başarıyorsunuz. 💪🏼😎