Sabikhadji benim çok yara olmuştu denemediğim birşey kalmadı ayva çekirdeği jeli biraz iyi geldi birde internette en son çağre eti kaynatırda yağı çıkarya jel olur onu dolapta beklet işte zaten donıyor hemen o çok daha iyi gelmişti sürekli sürüyordum ama benim çok yaram vardı şu satılan kremler falan hiç fayda etmedi bana