Alya05 Kürtaj sonrası Adet düzensizliği için doktora göründüm bir takım kanlar aldı henüz sonuç için gitmedim. Şimdi e nabızdan bakayım dedim.
seyma0661 Alya05 değer grafikte 1,1 diyor ama referans değerinde 193 diyor anlayamadım. Normal sonuç yok mu tahlillerim kısmından grafiksiz
ayyuzlu99 Alya05 öncelikle geçmiş olsun canım kaybın için ve sonucun negatif, diğer aya pozitife dönsün inşallah. Bir de kaçıncı haftada kürtaj oldun? Sebebi belli miydi
Alya05 ayyuzlu99 saol cnım Allah razı olsun 14 haftalık kürtaj oldum. Nedeni belli değil pataloji sonucu temiz çıktı. Genetik test verdik kan pıhtılaşmasıda yok Doktor dedi genelde sağlıksız bebeklerde kalp durması oluyor
ayyuzlu99 Alya05 Allah o acıyı yaşatmasın ikimize bir daha, sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza amin. Bir de genetik normal mi çıktı? Orda heterozigot olmasına bazı doktorlar normal bazıları iğne başlamak lazım diyor
Alya05 ayyuzlu99 Amin inşallah rabbim isteyen herkese sağlıklı sıhhatli bebekler nasip eylesin inşallah genetik testlerimiz henüz çıkmadı. Sadece kan pıhtılaşması tek çıktı oda temizdi
ayyuzlu99 Alya05 benim 9da, kürtaj olmadım direkt kanamam başladı ve iki günde düştü sonra kanama sürdü 5 gün kadar ardından 30 gün sonra regl oldum canım.