Babyluv Yagmurferide normal benim de çok ağrım var 10 haftalık doktora sordum bebek yerleşiyor ağrın olacak dedi ☺️
Kevsssim Yagmurferide normal bence benim de adet ağrısı gibi ağrılarım oluyordu hep adet bekledim ama bebiş varmış 😄
Yagmurferide Babyluv normalde iki gün önce adet olmam lazımdı hamile olduğumu öğrendim kan testi verdim sonuç çıkmadı ama adet sancısı gibi sol tarafta ağrı var
Nimpheloss Benim de bu gün beta 203 çıktı sanki adet olacakmışım gibi sancılarım var pazartesi tekrar kan vereceğim
Ervazengin01 Yagmurferide normal canım hiç korkma bebek yerleşiyor. Rahat bı 2-3 ay olur ağrılar sonra geçer.36+2 haftalığım bende şimdi ne tekmeler yiyorum 😊😂🌸