Persembe dogum yaptim kizlar 3.sezeryanimdi. ameliyattan sonra doktorum mesanenin onceki dogumlardan kaynakli dikislere yakinlastigini ameliyatin zor gectigini ama kontrol ettigini bir sorun olmadigini soyledi. Sondayla durmani istiyorum uc dort gun mesane toparlansin dedi. Birkac saattir idrarim kanli geliyor . Doktorumu aradim ama acamadi uyanamadi belki de saat cok gec. Basina boyle bir sey gelen var mi cok endiseliyim