Gonul_yazc nts odasina hiç yönlendirme diler beni her gittiğimde doktor odasında tartiyor o kadar tansiyonuma hiç bakilmadi konakta bu zamana kadar ve hiç kan tahlili de istemedi dışarda yaptır getirde demedi ilacim biterse ilaç veriyor onun dışında her seferinde çok güzel boyu kilosu çok iyi tek duyduğum bunlar 😀😀