29 haftalık gebeyim ilk gebeliğim olduğu için endişelendim. Akşam 7 gibi bir anda karnıma ve sırtıma sancılar girmeye başladı şuan hala ara ara yokluyor. Hani böyle regli olacağımız zaman bir gelse rahatlatacak cinsten ağrı. Az önce ağrıya dayanamadım duşa girdim suya girmemle kusmam bir oldu. O ara bebeğimi kasıklarımda sem sert hissettim. Şuan da da elim ayağım titriyor tansiyonum düşmüş gibi neden olur ne yapmalıyım ? Doktora mı gitmeliyim ? 🥺