Benim bel fıtığım var 2 tane 4. Ayın başında tutuldum 3 gün kalkamadım yataktan eşim giydirdi tuvalete falan götürdü sağolsun ben sabah akşam sıcak su torbası koydum öyle düzeldim aşırı yakmayacak şekilde sıcak su torbası sıcak havlu gibi şeylerle belinizi sıcak tutarsanız gevşeyecektir çok geçmiş olsun