Dkyckbraaa-1 En son ki regl kanamamdan 14 gün sonra lekelenmem başladı ve toplam 12 gün sürdü ve hala devam ediyor. Beklenen Adet tarihim 16 Aralık. Benim gibi uzun kanama yaşayan oldu mu ?
Ftmnur11 Dkyckbraaa-1 döngünün 24.gununde lekelenme yaşadım.7 gün sürdü.hala adet olmadım.doktor pkoslusun normal boyle olması dedi Bu aralık ayinda bişey var ama ya adetler gecikiyor yada lekelenme oluyor insanlarin anlamadım valla 😆
Musilk-1 Dkyckbraaa-1 tedavi olman gerekiyor canım miyom a dönmüstü bende en başta tedavi olamadım özel sebeplerden dolayı geç tedavi oldum doğum kontrol hapı ile miyomu yok etti sonra adetim düzelsin diye doğum kontrol hapı verdi kullanmak zorunda kalabilirsin
Dkyckbraaa-1 Ftmnur11 yani geçen ay genel kontrol yaptırdım yumurtalıklarıma bakıldı rahmime bakıldı hormon testi kan testi her şey verdim. Çok şükür Rabbime hiçbir sıkıntım çıkmadı. Düzenli adet olan biriyim. İlk defa böyle bir kanama yaşadım ve asla kesilmesi ilk başlarda kahverengi devam etti 1 hafta kadar şimdi de pembe devam ediyor çok aşırı bir kanama değil lekelenme gibi ped de çok bir şey yok idrarımı yaptıktan sonra peçeteye siliyorum öyle geliyor
Ftmnur11 Dkyckbraaa-1 yoktur inşallah.ama kadın hastalıkları çok arttı sebepsiz olmuyor hiç birşey.varsada bi sorun,inşallah kolay hallolabilecek biseydir ♥️
Musilk-1 Dkyckbraaa-1 benim gibi geç kalmanı istemem erken teşhis her zaman için iyi inşallah kötü birşey yoktur bende çıkmadı tedavi olmama ma ragmen geç tedavi oldum
Dkyckbraaa-1 Doktora gittim ultrason yapıldı çok şükür hiçbir şey çıkmadı yumurtalıklarıma baktı rahmime baktı kist felan yoktu. Kanama da normal dedi ama. Bilemedim 🤷♀️
monicamer Ben de aynı şeyi yaşadım, adetlerim düzenli olur ama 10 gün boyunca hep kahverengi lekelenmem oldu. Doktora gittiğimde hiç bir problem göremedi. Ara ara olabilir böyle şeyler dedi. 2 3 ay benzer durum yaşadım. Sonrasında geçti, normal düzene döndü