Merhaba ,bu platformda yeniyim 1-2 aydır yakınen diyalogları okuyorum. Ama hiç bir zaman kendi hikayemi konu başlığı yapabileceğimi düşünmemiştim. Bunu okuyanlarla paylaşma isteğim çare aramak mıdır, dertleşmek midir, cesaret duygusunu bulmak mıdır, yoksa umut aramak mıdır tam anlamıyla bilemiyorum fakat hissetmiş olduğum ağır basan duygum umut ve dertleşmek. Paylaşmak dile getirmek ne kadar zor olsa da biraz cesaret işi.. benim bu süreçi paylaşma isteğim üye olduğum ilk aydan vardı ama içgüdüsel dürtüm beni hep geri tuttu çünkü neredeyse hepimizin ayrı ayrı dertleri bulunmakta belki benim ki dert bile değil kimisine göre kimisi 18 yıl beklemekte kimisi 20 yıl öncelikle sizlerden özür dilemek isterim ve buna istinaden önce Rabbim dermansız dert vermesin çare arayana çare versin dileklerimi iletmek isterim…2,5 yıllık evliyim ve nerdeyse evliliğimin ilk ayından itibaren korunmasız penetrasyon olmasına rağmen hamilelik ile sonuçlanmadı ve 1 sene sonrasında beni tedirgin ettiği için eşimle birlikte hiç ertelemeden bütün tetkiklerimizi yaptırdık. Sonuçlar iyi çıksa da bana göre sorun doktora göre sorun olmayan bir değerimiz neredeyse yok denilecek kadar kötüydü. Bunu doktora sorduğumda morfoloji tek başına sorun olmadığını dile getirdi ama ben onun mertebesine hiç aldırmadan ikna olamadım içim asla rahat değildi . Bunu anladı ve bana “yine de ben birşey yapmak istiyorum “diyorsan sana multivitamin takviyesi önerebilirim dedi ve önerdi bize minimum 3 ay Max 6 kullanmamızı önerdi ve eşim 15 günlük kullanım sonrası 2.semen örneğini verdi 0 olan değer 15 günde 3 e yükseldi tabi bu bizim için + bir durum olduğu için sonrasında hiç örnek vermesini istemedim eşimden biraz akışına ,oluruna bırakmak istedim yıpranma payıyla birlikte.belli bir zaman bu ilacı düzenli olarak kullanmaya devam etti tabi bende daha sağlıklı ve planlı gebelik elde etmek için omega 3 folik asit magnezyum demir ilacı ve dvit kullandım hala kullanmaktayım.ovülasyon testi kullanıp pik günlerini gün aşırı değerlendirdim bazen hiç umursadım WC olsun duş olsun gezindim 20 sn kuralını neredeyse 2 senedir de deniyorum.ama hiç bir zaman hcg test kitlerinde çift çizgi göremedim..