CigdemB Henüz hamile değilim femara+çatlatma iğnesi ile tedavi görüyorum çatlatma iğnemi yaptm doktorum progestan kullanmamı söyledi sağlık ocağı yazıyormu hamile olmasamda bilgisi olan varmı?
CigdemB Eda0509henğz gebelik yok ama oyüzden tereddütteyim doktorum yazdğında ücretli alıyorum ssk karşılamıyor inşallah sağlık ocağı yazar
Seda5892 CigdemB SSK karşılıyor canım neden karşılamasın ben ilk 43 lira verip aldım sonra yazdırıp aldık şimdi yine yazdıracağım