Mervedezz serklajlıydım 13 haftama kadar yasaktı allahım ev berbatttı bıde yaz ayı düşün halımızı, sonra doktor serbestlik verdı tabi kendım yaptım ama bır yere kadar cam sılemıyorum perde asamıyorum ev pis gelıyordu. Ara ara abla geldı işte o sekılde rahatladım tam dedım artık ablaya gerek yok 36 haftalık oldum, doktor 37 ye kadar yat dedı yasakladı herseyı rahım agzım çok düşmüş ınsanlar serbestlık alırken bende yasak aldım🤣 ev berbattı doğumum 1 hafta ıcınde gerceklesecek öyle doğururum dıye kahrolmuştum neysekı yetıstık bugün abla geldı yaptı😀 sana dıyecegım yüzeysel yap sureklı süpür et az kırlenıyor her gün toz al banyoyu temızle 36-37 gıbı de abla çağır gelsın yapsın